Strona zabudowy | z lewej |
Rodzaj lampy | H7/H1/H1 |
Rodzaj rejestracji | Z aprobatą ECE |
Funkcja lampy | ze światłem przeciwmgłowym |
Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z regulacją zasięgu świateł (elektryczna) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez silnika elektrycznego |
Kolor szkła reflektora lampy kierunkowskazu | przezroczysty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez silniczka regulacji wys. poł. reflektorów LWR |
Rok modelowy od | 2001 |
Rok modelowy do | 2003 |
sparowany numer artykułu | 661-1134R-LD-EM |
Żarówka z cokołem | PX26d |
Żarówka z cokołem | P14.5s |
Poniższe informacje mają charakter ogólny i informacyjny inie stanowią warunków gwarancji. Warunki gwarancji dostępnesą u naszych przedstawicieli handlowych oraz w naszychogólnych warunkach sprzedaży.Części zamienne/naprawcze Abakus przeznaczone są tylko iwyłącznie do napraw pojazdów w celu przywrócenia impierwotnej funkcjonalności.Części zamienne/naprawcze Abakus są używane lub sprzedawaneużytkownikom wyłącznie w celu naprawy pojazdów w celuprzywrócenia ich pierwotnego wyglądu i funkcjonalności i niesą oryginalnymi częściami zamiennymi OE/OEM/OES.Nasze produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Montażnaszego produktu może być wykonany wyłącznie przezprzeszkolonych techników specjalistów w zakresie konkretnychnapraw samochodów. Dostarczane przez nas produkty sąprzeznaczone wyłącznie do prawidłowego i właściwegoużytkowania.Gwarancja może wygasnąć w przypadku: niewłaściwa instalacjalub naprawa, nieodpowiednia aplikacja lub użycie, montaż lubnaprawa wykonana poza specjalistycznymi warsztatamisamochodowymi.Roszczenia gwarancyjne przepadają, jeśli pojazd jestmodyfikowany i wykorzystywany do sportów motorowych, tuninguitp. (z wyjątkiem naszych części tuningowych, które sąopisane w TecDoc i naszym cenniku).Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać kompletnądokumentację m.in.: nr podwozia, pierwsza rejestracja,przebieg pojazdu, informacje o instalacji LPG, rejestrpamięci usterek, zdjęcia, nasz kod QC (kontrola jakości),faktura za montaż, dane teleadresowe warsztatu wykonującegowymiany lub naprawy.Zgłoszenia gwarancyjne dostępne są w naszym systemie PanelKlienta.Reklamacje mogą wymagać uzupełnienia danych, takich jak logipamięci błędów.Niekompletna dokumentacja może skutkować odrzuceniemroszczenia.Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu nie sąuważane za szkody jakościowe i będą rozpatrywaneindywidualnie.Kondensacja na światłachPrzy dużej wilgotności lub przy znacznych zmianachtemperatury, na światłach może skraplać się para. Wewnętrznakondensacja jest zjawiskiem naturalnym. Gdy powietrze jestwilgotne kondensuje na wewnętrznej stronie szkła.