Typ skrzyni biegów | 0CJ |
Typ skrzyni biegów | 0CK |
Typ skrzyni biegów | 0CL |
Typ skrzyni biegów | DL382 |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 7-biegowa |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem |
Pojemność [litr] | 9 |
Obieg oleju | Zespół sprzęgła |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Jednostka ilości | Zestaw |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Z ilością oleju do płukania olejem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 60000 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] | 5 |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków |
Symbol | Nazwa | Ilość |
V10-5393 | filtr automatycznej skrzyni biegów | 1 |
V10-5394 | filtr automatycznej skrzyni biegów | 1 |
V10-5395 | filtr automatycznej skrzyni biegów | 1 |
V10-5396 | uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów | 1 |
V60-0118 | olej do automatycznej skrzyni biegów | 4 |
V60-0224 | olej do automatycznej skrzyni biegów | 1 |
Nasze produkty są przeznaczone wyłącznie do wyznaczonegoużytku.Należy pamiętać, że nasze produkty są zwykle dostarczane bezinstrukcji instalacji.Instalacja może być wykonywana wyłącznie przez przeszkolonypersonel.Nieodpowiednie lub niewłaściwe użycie nie jest objętegwarancją.Nasza gwarancja zawiera rozróżnienie pomiędzy częściązużywalną a częścią pojazdu. Wszystkie części zużywalnepodlegają skróconemu okresowi gwarancji i ograniczonejliczbie kilometrów.Elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze hamulcowe,klocki hamulcowe itp. maksymalnie 1000 km (pojedyncza fazahamowania). W związku z tym reklamacje gwarancyjne na częścizamienne są sprawdzane tylko z rozliczeniem instalacji iprotokołem pomiaru uderzenia bocznego piasty koła wraz zdokumentacją fotograficzną.W przypadku tarcz i klocków hamulcowych należy przestrzegaćprzepisów dotyczących pojedynczego hamulca zgodnie zinstrukcjami producenta pojazdu.Przy wymianie hamulców należy zawsze sprawdzać elementypodwozia pod kątem luzów i uderzenia w piastę koła, a takżenależy dostarczyć odpowiednią dokumentację.Jeśli pojazd nie jest w stanie seryjnym z powodu tuningu,takiego jak koła zastępcze lub płyty gąsienicowe, wygasająroszczenia gwarancyjne z tytułu modyfikacji ze strony osóbtrzecich. Te same roszczenia gwarancyjne wygasają, jeślipojazd jest wykorzystywany w sportach motoryzacyjnych lubimprezach o podobnym charakterze.