Pojemność [litr] | 20 |
Rodzaj połączenia | Kanister |
Klasa lepkości wg SAE | 10W-40 |
Specyfikacja wg ACEA | A3/B4 |
Specyfikacja wg ACEA | E7 |
Dopuszczenie przez producenta | Global DHD-1 |
Dopuszczenie przez producenta | Mack EO-N |
Dopuszczenie przez producenta | MAN M 3275-1 |
Dopuszczenie przez producenta | MB-Freigabe 228.3 |
Dopuszczenie przez producenta | Renault Trucks RLD-2 |
Dopuszczenie przez producenta | Volvo VDS-3 |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar ECF-2 |
Zalecenie producenta oleju | Caterpillar ECF-1-a |
Zalecenie producenta oleju | Cummins CES 20077 |
Zalecenie producenta oleju | Cummins CES 20072 |
Zalecenie producenta oleju | Cummins CES 20076 |
Zalecenie producenta oleju | Cummins CES 20071 |
Zalecenie producenta oleju | Cummins CES 20078 |
Zalecenie producenta oleju | Deutz DQC III-10 |
Zalecenie producenta oleju | Mack EO-M Plus |
Zalecenie producenta oleju | MB 229.1 |
Zalecenie producenta oleju | MTU Typ 2 |
Zalecenie producenta oleju | Renault Trucks RLD |
Synthetic technology low-viscosity motor oil. Enablesmaximum oil change intervals. Reduces oil thickeningthrough particulate drag-in. Keeps oil consumption low.Provides ideal oil pressure and a stable lubricating filmeven under critical conditions. For vehicles with tried andtested engine technology.