A4011Alternator 14V 55A
Prąd ładowania alternatora [A] | 55 |
Napięcie [V] | 12 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Wersja | LRA460 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A4117ALTERNATOR AS-PL
A9088Alternator
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 33 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
210343A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 34 |
ID wykonania wtyczki | B+D+ |
Ø koła pasowego [mm] | 65 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 34 |
218021 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 28 |
Wysokość [mm] | 8 |
218025 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 12 |
5DR 004 241-151REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14V
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie [V] | 12 |
Napięcie robocze [V] | 14,1 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
5DR 004 241-157REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14V
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie robocze [V] | 14,1 |
Napięcie [V] | 12 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
5DR 004 242-031REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14,5V
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie robocze [V] | 14,5 |
Napięcie [V] | 12 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
8EL 012 427-551ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 34 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 65 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
5525192 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 34 |
ID wykonania wtyczki | B+,D+ |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 65 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | nie dla rolki paska napędowego |