0120488206ALTERNATOR
Napięcie [V] | 28 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 45 |
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Liczba rowków | 0 |
Długość [mm] | 159,5 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
A0185Alternator
Napięcie [V] | 24 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 50 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Wersja | 0120488206 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A9246 (LETRIKA)ALTERNATOR BRAND NEW OEM ISKRA / LETRIKA
Napięcie [V] | 24 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 50 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Wersja | MG84 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
CAL10642ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 24 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 45 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0096 |
Zacisk | M6 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | JOHN DEERE |
CAL10642GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 24 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 45 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0096 |
Zacisk | M6 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | JOHN DEERE |
CRO10639ASWIRNIK, ALTERNATOR
CSR10631ASSTOJAN, ALTERNATOR
Napięcie [V] | 24 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 45 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
Grubość [mm] | 24 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 89,50 |
średnica zewnętrzna [mm] | 125 |
Wersja | AS |
Nowa część |
218023 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 32 |
Wysokość [mm] | 10 |
218029 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 14 |
MAN2014ALTERNATOR JOHN
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Napięcie [V] | 28 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 45 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |