0121715112ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Długość [mm] | 189 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
439567 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 90 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,12 |
A0425Alternator
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | 0121715012 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A0425PRALTERNATOR REMANUFACTURED AS-PL ALTERNAT
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Jakość | PREMIUM LINE |
Część wymienna bez kaucji |
0986084170ALTERNATOR REG.
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Zacisk | B+(M8),COM |
ID wykonania wtyczki | PL86 |
Długość [mm] | 189 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL10377ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0149 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7500 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | BMW |
CAL10377GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0149 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 7500 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | BMW |
CAL10391GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0223 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6900 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | BMW |
209038 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+COM |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 38 |
209038A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+COM |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 38 |
210476 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+L |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 36,5 |
210476A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+L |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
alternatywnie | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
alternatywny zestaw naprawczy | 210476 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 36,5 |
216195 ERAREGULATOR NAPI?CIA
Napięcie [V] | 14 |
Liczba zestyków | 2 |
ZN5458 ERAKOúO PASOWE ALT.
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
8EL 015 637-041ALTERNATOR BMW
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
9XU 358 038-411SPRZĘGŁO ALTERNATORA BMW
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 11,3 |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
dla numeru producenta | F-236528.XX |
Szerokość [mm] | 31,9 |
Ograniczenia producenta | Bosch |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
Liczba rowków | 6 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
535018310SPRZĘGŁO ALTERNATORA BMW
dla numeru producenta | F-236528.XX |
Liczba rowków | 6 |
Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 3,3 |
Szerokość [mm] | 34,4 |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 49,0/17,0 |
Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
uwzględnić informację serwisową |
MAN2081ALTERNATOR BMW
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
5510470 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+,COM |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Liczba rowków | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
ESA-BM-000 NTYSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE ALTERNATORA
BMW 1 (E81, E87) 116I, BMW 3 (E46) 316 I, BMW X3 (E83) 2.0 I
QRA3133 QHALTERNATOR 14V BMW 1,3,5,6,X1,X5,X3 05-
-
200224 VALALTERNATOR REGENEROWANY - CORE-FLEX
regenerowana część zamienna (remanufactured) | |
Część wymienna bez kaucji | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
Pozycja / stopień | L 0 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,97 |
439560 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 8,06 |
443529 VALALTERNATOR NOWY - ORIGIN
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+ / com |
Ciężar [kg] | 7,85 |