A0394Alternator
0986039220ALTERNATOR REG.
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 47 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 63 |
Zacisk | B+(M8),D+(M6) |
Długość [mm] | 185 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL10522ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
ID wykonania wtyczki | CPA0094 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 63 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | BMW |
210825A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
ID wykonania wtyczki | B+D+ |
Ø koła pasowego [mm] | 61 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 56 |
214001 ERAPIERîCIEĐ îLIZGOWY ALTERNATORA
Wysokość [mm] | 26 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 7,15 |
średnica zewnętrzna [mm] | 16,1 |
215284 ERAREGULATOR NAPI?CIA
216164 ERAPROSTOWNIK ALTERNATORA
218025 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 12 |
218029 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 14 |
218039 ERABRACKET/BEARING
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
Wysokość [mm] | 14 |
231063 ERASZCZOTKI ALTERNATORA
Grubość [mm] | 3,90 |
Długość [mm] | 17,90 |
Wysokość [mm] | 5,90 |
Długość przewodu [mm] | 111,0 |
Napięcie robocze [V] | 14 |
Napięcie robocze [V] | 28 |
8EL 012 426-731ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 61 |
niewymagany zwrot starej części | |
Liczba rowków | 6 |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MRA39220ALTERNATOR REGENEROWANY BMW 14V 70A
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Liczba żeber | 6 |
Pozycja / stopień | li 30 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
Ø koła pasowego [mm] | 63 |
443141 VALALTERNATOR BMW
Nowa część | |
Część wymienna bez kaucji | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Pozycja / stopień | L 60 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 63 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Technika połączeń | B+ / D+ |
Ciężar [kg] | 6,2 |
5DR 004 242-051REGULATOR NAPIĘCIA VW/AUDI 14V