0258006206SONDA LAMBDA FIAT
DOBLO/PUNTO/PALIO 1.2 99-
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 325 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0258005087SONDA LAMBDA FIAT LANCIA
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 325 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986506 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0258005125SONDA LAMBDA FIAT
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 400 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986506 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
DOX-1544 DENSONDA LAMBDA FIAT
dla numeru OE | 46455802 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 375 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 93 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 123 |
ENT600002SONDA LAMBDA FIAT
1.997.075 EPSSONDA LAMBDA FIAT LANCIA
Długość przewodu [mm] | 350 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.007 |
1.997.213 EPSSONDA LAMBDA FIAT
Długość przewodu [mm] | 350 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.008 |
1.998.203 EPSSONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT OPEL
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.240 |
09SKV638SONDA LAMBDA
..
09SKV909SONDA LAMBDA
UNIWERSALNA 4 KABLE - REZYSTANCJA GRZAŁKI 9 OH
6PA 358 066-141SONDA LAMBDA FIAT
090 670 206 MRKSONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
7.02604.53.0 PIESONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
YOS002 YSPSONDA LAMBDA
AS2202 ATLSONDA LAMBDA (LICZBA PRZEWODÓW 4, 385MM) PASUJE DO: IVECO DAILY LINE, DAILY V, D
sonda lambda | sonda planarna |
Długość [mm] | 385 |
0258986615SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
4-PRZEWODOWA
DOX-2006 DENSONDA LAMBDA FIAT
dla numeru OE | 46751082 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 113 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 146 |
570013 ERASONDA LAMBDA
sonda lambda | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
570013A ERASONDA LAMBDA
sonda lambda | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
175853 FEBSONDA LAMBDA FIAT PKW
ESL-FT-004 NTYSONDA LAMBDA
FIAT BRAVA 1.4,1.4T 2007-,STILO 1.6 2001-,ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4T 2010-/REGULACYJNA/
Strona zabudowy | z przodu |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Numer seryjny | ESL-FT-004 |
33 10 3140SONDA LAMBDA FIAT PKW
70 92 6297SONDA LAMBDA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 385 |
Ciężar [kg] | 0,07 |
368001 VALSONDA LAMBDA
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Ciężar [kg] | 0,12 |
24-76-0001SONDA LAMBDA FIAT
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 240 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 360 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Wersja | PLANAR |
Ciężar [kg] | 0,05 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |