0258986611SONDA LAMBDA ACURA HONDA
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 340 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
DOX-0575 DENSONDA LAMBDA HONDA
CIVIC VI (94-01), CRX III (92-98), PRELUDE IV (92-96)
dla numeru OE | 36531-P2T-003 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 235 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 87 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 115 |
DOX-1409 DENSONDA LAMBDA HONDA
dla numeru OE | 36531P0AA01 |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 92 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 125 |
09SKV909SONDA LAMBDA
UNIWERSALNA 4 KABLE - REZYSTANCJA GRZAŁKI 9 OH
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0258986602SONDA LAMBDA FIAT
4-PRZEWODOWA 760MM
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
EOS-2017 KAVSONDA LAMBDA
Długość [mm] | 300 |
Wymiar gwintu | M18x1.5-6e |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
ESL-HD-012 NTYSONDA LAMBDA
HONDA CIVIC EJ9 1.4 1999-,MA 1.4 1995-,HR-V 1.6 1999-/REGULACYJNA/
26-76-0001SONDA LAMBDA HONDA
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Liczba zestyków | 4 |
Ciężar [kg] | 0,111 |
dla numeru OE | 36531-PK3-A05 |
Długość przewodu [mm] | 460 |
Długość [mm] | 360 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |