439507 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 95 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 51 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,032 |
CAL15346GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0235 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 51 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | BMW |
210548 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
ID wykonania wtyczki | B+61,E,15 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 77 |
8EL 012 430-011ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
niewymagany zwrot starej części | |
Liczba rowków | 6 |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MRA39720ALTERNATOR REGENEROWANY BMW 14V 140A
Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
Pozycja / stopień | li 90 |
Liczba żeber | 6 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |