CAL15126ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0206 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6600 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL15126GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0206 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6600 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL15126OSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0206 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6600 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | OS |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
210530 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+LDFM |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 70 |
210530A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+LDFM |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
alternatywnie | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
alternatywny zestaw naprawczy | 210530 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 70 |
210530R ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+LDFM |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 70 |
MAN2088ALTERNATOR BMW
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
MRA90317ALTERNATOR REGENEROWANY BMW 14V 150A
Liczba żeber | 6 |
Pozycja / stopień | li 95 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
200037 VALALTERNATOR BMW
150A
regenerowana część zamienna (REMAN) | |
Część wymienna bez kaucji | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 47 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,25 |
439486 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 47 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,21 |