02-1611 GATPRZEWOD CHLODZENIA
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Kolor | czarny |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 147 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 22 |
przestrzegać broszury |
49252 FEBPRZEWÓD ELASTYCZNY CHŁODNICY
Przewód układu chłodzącego | od silnika do termostatu |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 121 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,113 |
Informacja uzupełniająca | z szybkozłączami |
224690 IMPPRZEWÓD CHŁ. BMW 1 . +
dla numeru OE | 11537572158 |
Materiał | Guma |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nasadką rurową |
Masa [g] | 132 |
Przewód układu chłodzącego | od termostatu do pompy wodnej |
Długość [mm] | 186 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 22 |
09498 MTCPRZEWOD CHLODNICY
Ciężar [kg] | 0,13 |
Przewód układu chłodzącego | od silnika do termostatu |
R19200 RAPPRZEWÓD UKŁ. CHŁODZENIA BMW E46
11537572158
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Kolor | czarny |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 147 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 22 |
przestrzegać broszury |
3406170 SASPRZEWÓD CHŁODNICY BMW SERIE 1 E81 E87 SÉRIE 3 E90 E91
PRZEWÓD CHŁODNICY BMW SERIE 1 E81 E87 SÉRIE 3 E90 E91
20 94 9252PRZEWÓD ELASTYCZNY CHŁODNICY
Przewód układu chłodzącego | od silnika do termostatu |
Długość przewodu elastycznego [mm] | 121 |
Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,113 |
Informacja uzupełniająca | z szybkozłączami |
502262 HPPRZEWOD UKLADU CHLODZENIA
Rodzaj przewodu | Wąż kształtowy |
Informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
Informacja uzupełniająca | z szybkozłączami |
Przewód układu chłodzącego | od silnika do termostatu |
Materiał | Guma z wkładem tekstylnym |
08.10.124 TRUPRZEWÓD UKŁADU CHŁODZENIA DB
dla numeru OE | 11 53 7 501 427 |
YS-TIH0416H YSPPRZEWÓD UKŁADU CHŁODZENIA BMW
Przewód układu chłodzącego | od silnika do termostatu |
Przewód turbosprężarki | od silnika do termostatu |