0258003630SONDA LAMBDA FORD VW
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 1460 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986505 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0258986505SONDA LAMBDA UNIWERSALNA
4-PRZEWODOWA MOC GRZAŁKI 18W MASA IZOLOWANA
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
DOX-0117 DENSONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 103 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 152 |
DOX-1363 DENSONDA LAMBDA AUDI VW
dla numeru OE | 021906265AC |
Jakość | OE |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 1700 |
Liczba zestyków | 4 |
Masa [g] | 158 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 188 |
09SKV078SONDA LAMBDA
NTK: 5748
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1435 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,15 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV601SONDA LAMBDA
..
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1440 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,22 |
Opór [Ohm] | 2,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
7.05270.96.0 PIESONDA LAMBDA AUDI FORD VW
10-76-0035SONDA LAMBDA AUDI VW
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | czarny |
dla numeru OE | 021 906 265 AC |
Długość [mm] | 1440 |
Ciężar [kg] | 0,21554 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 1500 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |