0
0000
00000| Kod towaru | 30 94 4944 |
| Producent | SWAG |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba połączeń | 7 |
| Ciężar [kg] | 0,890 |
| dla numeru OE | 030 133 064 F |
0
0000
00000| Kod towaru | 030133064F VIKA |
| Producent | VIKA |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Ciężar [kg] | 0,890 |
| wymagana liczba | 1 |
0
00000| Kod towaru | 53195 AIC |
| Producent | AIC |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Tryb pracy | elektroniczny |
| Tryb pracy | mechaniczne |
0
00000| Kod towaru | A6319119 BGP |
| Producent | BOGAP |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Długość [mm] | 195 |
| Szerokość [mm] | 175 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,9 |
| Średnica [mm] | 44 |
| Liczba zestyków | 7 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
000
000
00000| Kod towaru | 12SKV015 |
| Producent | ESEN SKV |
| Opis | korpus przepustnicyVAG |
| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| Ciężar [kg] | 1,03 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
00
00000
00000| Kod towaru | 44944 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba połączeń | 7 |
| Ciężar [kg] | 0,890 |
| dla numeru OE | 030 133 064 F |
0
00000| Kod towaru | 75E9612-JPN |
| Producent | JPN |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Średnica [mm] | 45 |
00
00000
00000| Kod towaru | TB0081 |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | korpus przepustnicy |
00
00000| Kod towaru | 89004 MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | korpus przepustnicy |
| dla numeru OE | 030133064F |
000
000
00000| Kod towaru | 955039 NIS |
| Producent | NISSENS |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem |
| Dolot - Ø [mm] | 51 |
| Ø wylotu [mm] | 44 |
| Szerokość [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 145 |
| Długość [mm] | 116 |
| Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
| Liczba zestyków | 7 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
| Napięcie [V] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnień |
| Informacja uzupełniająca | z bypasem podciśnieniowym |
0
00
00000| Kod towaru | 408014 NRF |
| Producent | NRF |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami uszczelniającymi |
00
000
00000| Kod towaru | ETB-VW-000 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | korpus przepustnicyVW GOLF IV 1.4 -2005,LUPO 1.0 -2005,POLO 1.0,1.4,1.6 1996-,SEAT AROSA 1.0,1.4 -2004,LEON 1.4 -2006,TOLEDO 1.4 -2002 |
| Numer seryjny | ETB-VW-000 |
000
00000
00000| Kod towaru | 7.03703.36.0 PIE |
| Producent | PIERBURG |
| Opis | korpus przepustnicyPRZEPUSTNICA VW 1,0-1,6 B SEAT/SKODA/VW |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 45 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
00
00000| Kod towaru | 117303 HP |
| Producent | TOPRAN |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba zestyków | 7 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Dolot - Ø [mm] | 46,1 |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| element wrażliwy elektrostatycznie | |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0
0
00000| Kod towaru | 10-81-0001-1 |
| Producent | VEMO |
| Opis | korpus przepustnicy |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Średnica [mm] | 44 |
| wymagana liczba | 1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
