00000| Kod towaru | AT12294 ATA |
| Producent | AT AUTOTEILE GERMANY |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Informacja uzupełniająca | w razie potrzeby zastosować dołączone wtyczki |
| Długość przewodu [mm] | 1690 |
| dla numeru OE | 030 906 262 C |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Napięcie [V] | 12 |
0
00
00000| Kod towaru | 570303A ERA |
| Producent | ERA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 1785 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
00
00000| Kod towaru | 81022 MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba zestyków | 4 |
| Jakość | Zr insulated gnd |
| Długość przewodu [mm] | 230 |
| dla numeru OE | 030906265BH |
00
00000| Kod towaru | 81022E MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sonda lambda |
| Liczba przewodów | 636 |
| Jakość | Zr insulated gnd |
| Jakość | OE EQUIVALENT |
| dla numeru OE | 06B906265E |
00
00000| Kod towaru | 81767 MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1590 |
| dla numeru OE | 036906262M |
00
000
00000| Kod towaru | ESL-UV-001 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | sonda lambdaALFA ROMEO,AUDI,CHRYSLER,CITROEN,FIAT,FORD,HONDA,HYUNDAI,INFINITI,MAZDA,MERCEDES,MITSUBISHI,NISSAN,OPEL,PEUGEOT,RENAULT,SKODA,SUBARU,SUZUKI,TOYOTA,VOL |
| sonda lambda | sonda lambda |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Numer seryjny | ESL-UV-001 |
0
0
00000| za katalizatorem | |
| Kod towaru | 10-76-0045 |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| dla numeru OE | 030 906 262 C |
| Długość [mm] | 1700 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 1690 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
