0258003169SONDA LAMBDA VW
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 610 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986504 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
DOX-0115 DENSONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Jakość | OE |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 3 |
Masa [g] | 95 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Ciężar brutto [g] | 144 |
1.997.347 EPSSONDA LAMBDA ..
Długość przewodu [mm] | 650 |
Liczba przewodów | 3 |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.003 |
570082A ERASONDA LAMBDA
sonda lambda | sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 580 |
Liczba przewodów | 3 |
09SKV903SONDA LAMBDA
UNIWERSALNA 3 KABLE
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 3 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV913SONDA LAMBDA
UNIWERSALNA 4 KABLE - REZYSTANCJA GRZAŁKI 13 O
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
177427 FEBSONDA LAMBDA
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 580 |
Ciężar [kg] | 0,102 |
33 10 4110SONDA LAMBDA VW-AUDI
10-76-0078SONDA LAMBDA VW
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 3 |
Kolor wtyczki | czarny |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Ciężar [kg] | 0,15454 |
Długość [mm] | 660 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
dla numeru OE | 030 906 265 M |
Długość przewodu [mm] | 650 |
Liczba zestyków | 3 |
Liczba połączeń | 3 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Układ wydechowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |