
00
000
00000| Kod towaru | OPH061 BER | 
| Producent | BORGWARNER (BERU) | 
| Opis | 
000
000
00000| Kod towaru | 09SKV909 | 
| Producent | ESEN SKV | 
| Opis | sonda lambdaUNIWERSALNA 4 KABLE - REZYSTANCJA GRZAŁKI 9 OH | 
| sonda lambda | sonda lambda | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Gwarancja | 3 lata gwarancji | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Ciężar [kg] | 0,09 | 
| Opór [Ohm] | 9 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | 
000
000
00000| Kod towaru | 09SKV993 | 
| Producent | ESEN SKV | 
| Opis | sonda lambdaTOYOTA CITROEN PEUGEOT 0258006720, 0 258 006 7 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Gwarancja | 3 lata gwarancji | 
| Ciężar [kg] | 0,09 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | 
00
00000| Kod towaru | 81516 MEA | 
| Producent | MEAT & DORIA | 
| Opis | sonda lambda | 
| Liczba przewodów | 636 | 
| Jakość | Zr planar | 
| Jakość | OE EQUIVALENT | 
| dla numeru OE | 46751082 | 
00
00000| Kod towaru | 81516E MEA | 
| Producent | MEAT & DORIA | 
| Opis | sonda lambda | 
| Liczba przewodów | 636 | 
| Jakość | Zr planar | 
| Jakość | OE EQUIVALENT | 
| dla numeru OE | 3921022610 | 
00
00000| Kod towaru | 81549 MEA | 
| Producent | MEAT & DORIA | 
| Opis | sonda lambda | 
| sonda lambda | nieogrzewany | 
| Liczba zestyków | 4 | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Długość przewodu [mm] | 630 | 
| dla numeru OE | 030906262L | 
00
00000| Kod towaru | 81549E MEA | 
| Producent | MEAT & DORIA | 
| Opis | sonda lambda | 
| sonda lambda | nieogrzewany | 
| Liczba zestyków | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 630 | 
| Jakość | OE EQUIVALENT | 
| dla numeru OE | 06A906262AS | 
0
0
00000| Kod towaru | 99-76-0002 | 
| Producent | VEMO | 
| Opis | sonda lambda | 
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | 
| sonda lambda | sonda planarna | 
| Informacja uzupełniająca | bez wtyczki | 
| Długość przewodu [mm] | 210 | 
| sonda lambda | ogrzewana | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | 

