000
00000
00000| Kod towaru | 7.00470.07.0 PIE | 
| Producent | PIERBURG | 
| Opis | zawór regulacyjny ciśnienia doładowaniaFIAT COUPE 20VT | 
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 
00
00000| Kod towaru | 639807 HP | 
| Producent | TOPRAN | 
| Opis | zawór regulacyjny ciśnienia doładowania | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Liczba zestyków | 2 | 
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | 
| Sposób montażu | przykręcany | 
| Liczba połączeń | 3 | 
| Napięcie znamionowe [V] | 12 | 
0
0
00000| Kod towaru | 10-63-0037-1 | 
| Producent | VEMO | 
| Opis | zawór regulacyjny ciśnienia doładowania | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Rodzaj zaworu | zawór przełączający | 
| Liczba zestyków | 2 | 
0
00000| Kod towaru | PCV130 YSP | 
| Producent | YSPARTS | 
| Opis | przetwornik ciśnienia, turbosprężarka | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Liczba zestyków | 2 | 
0
00000| Kod towaru | A6313108 BGP | 
| Producent | BOGAP | 
| Opis | zawór regulacyjny ciśnienia doładowania | 
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Długość [mm] | 81 | 
| Szerokość [mm] | 49 | 
| Wysokość [mm] | 45 | 
| Ciężar [kg] | 0,075 | 
| Liczba zestyków | 2 | 
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | 
| Materiał | PA 66 GF 30 | 
00
0000
00000| Kod towaru | 184239 FEB | 
| Producent | FEBI BILSTEIN | 
| Opis | zawór regulacyjny ciśnienia doładowania | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Liczba połączeń | 2 | 
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny | 
| Ciężar [kg] | 0,076 | 
00
00000| Kod towaru | 9233 MEA | 
| Producent | MEAT & DORIA | 
| Opis | zawór regulacyjny ciśnienia doładowania | 
| Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny | 
| dla numeru OE | 06F906283A | 
00
00000| Kod towaru | 93784 MTC | 
| Producent | METALCAUCHO | 
| Opis | zawór regulacyjny ciśnienia doładowania | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Liczba zestyków | 2 | 

