587.140 ELRŚRUBA SPUSTU MISKI OLEJOWEJ M18 BMW 1 (F20), 1 (F21), 3 (E30), 3 (F30, F80), 3
Wymiar gwintu | M18x1,5x12 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Rozmiar klucza | 8 mm |
alternatywny zestaw naprawczy | 877.870 |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Numer taryfy materiału | 7326908688 |
877.870 ELRŚRUBA SPUSTU MISKI OLEJOWEJ M18 BMW 1 (F20), 1 (F21), 3 (F30, F80), 3 (F31), 5
Wymiar gwintu | M18x1,5x12 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Numer taryfy materiału | 8484900000 |
257814 FISKOREK SPUSTU OLEJU OAS150 M18X1.5
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Długość [mm] | 12 |
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) | 905.330.100 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
257814-011 FISKOREK SPUSTU OLEJU OAS150 M18X1.5
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Długość [mm] | 12 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
503191 HPKOREK MISY OLEJU M18X1,5 BMW
Wymiar gwintu | M 18 |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 22 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
257814-U FISKOREK SPUSTU OLEJU M18X1.5 OAS 150 BMW L=11 BLISTER+PODKŁADKA
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Długość [mm] | 12 |
Normy DIN (śruby) | DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.) |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |