0
00000| Kod towaru | AT21977 ATA |
| Producent | AT AUTOTEILE GERMANY |
| Opis | wąż, paliwo na przelewie |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| dla numeru OE | 13 53 7 806 005 |
| Długość [mm] | 340 |
00000| Kod towaru | KL3004 |
| Producent | AUTLOG |
| Opis | zestaw przewodów elastycznych, paliwo na przelewie |
00000| Kod towaru | KL3004 ATL |
| Producent | AUTLOG |
| Opis | zestaw przewodów elastycznych, paliwo na przelewie |
000
000
00000| Kod towaru | 54SKV283 |
| Producent | ESEN SKV |
| Opis | wąż, paliwo na przelewie |
| system tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Informacja uzupełniająca | przystosowany do biodiesla |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,06 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
00
00000
00000| Kod towaru | MFL1079 GAT |
| Producent | GATES |
| Opis | wąż, paliwo na przelewie |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 510 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 3 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 2 |
00
000
00000| Kod towaru | 85046 IMP |
| Producent | IMPERGOM |
| Opis | wąż, paliwo na przelewie |
| Masa [g] | 67 |
| Informacja uzupełniająca | przystosowany do biodiesla |
00
00000| Kod towaru | 33015 MTC |
| Producent | METALCAUCHO |
| Opis | wąż, paliwo na przelewie |
| system tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Informacja uzupełniająca | przystosowany do biodiesla |
0
00000| Kod towaru | R15615 RAP |
| Producent | RAPRO |
| Opis | przewód paliwowy elastyczny1574Q5 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu elastycznego [mm] | 510 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 3 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 2 |
00
00000| dysza wtryskowa | |
| Kod towaru | 724071 HP |
| Producent | TOPRAN |
| Opis | wąż, paliwo na przelewie |
| Strona zabudowy | dysza wtryskowa |
| Długość całkowita [mm] | 510 |
| Liczba połączeń | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Rodzaj paliwa | olej napędowy |
| Układ wtryskowy | Wtrysk bezpośredni Common-Rail |
