8DD 355 105-491TARCZA HAM. MALOW. PRZ. AR
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 284 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
Wysokość [mm] | 39,3 |
Minimalna grubość [mm] | 20,2 |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 126,8 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/06 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 13 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Ciężar [kg] | 6,1 |
Techniczny numer informacyjny | 50124PRO |
DF0289TARCZA HAM. PRZOD A.R. GTV 2.0 16V, SPIDE
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
Średnica [mm] | 284 |
Wysokość [mm] | 39,4 |
Minimalna grubość [mm] | 20,2 |
Liczba otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 59 |
Moment dokręcenia [Nm] | 98 |
Informacja uzupełniająca | ze śrubami |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
średnica zewnętrzna [mm] | 284 |
BS-3151C OPTTARCZA HAMULCOWA
Strona zabudowy | Oś przednia |
Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
średnica zewnętrzna [mm] | 284 |
Wysokość [mm] | 39,5 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
Powierzchnia | pokryty |
Minimalna grubość [mm] | 20,2 |
Wzór otworów/liczba otworów | 5/6 |
92083203 TXTTARCZA HAMULCOWA PRO (POWLEKANA) ALFA RO
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 284 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
Wysokość [mm] | 39,3 |
Minimalna grubość [mm] | 20,2 |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 126,8 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 59 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/06 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 13 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 29,3 |
Szerokość opakowania [cm] | 29,3 |
Wysokość opakowania [cm] | 10,5 |
Ciężar [kg] | 6,1 |