CAL21100ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 33 |
Ograniczenia producenta | LETRIKA |
ID wykonania wtyczki | CPA0011 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 82 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | FIAT |
CAL21100GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 33 |
Ograniczenia producenta | LETRIKA |
ID wykonania wtyczki | CPA0011 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 82 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | FIAT |
210220A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 33 |
ID wykonania wtyczki | B+D+ |
Ø koła pasowego [mm] | 80 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 49 |
5DR 004 241-151REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14V
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie [V] | 12 |
Napięcie robocze [V] | 14,1 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
5DR 004 241-157REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14V
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie robocze [V] | 14,1 |
Napięcie [V] | 12 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
5DR 004 242-031REGULATOR NAPIĘCIA VAG 14,5V
Ograniczenia producenta | Bosch |
Napięcie robocze [V] | 14,5 |
Napięcie [V] | 12 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MRA30120ALTERNATOR REGENEROWANY FIAT 14V 33A
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Pozycja / stopień | re 20 |
Liczba żeber | 1 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 33 |
Ø koła pasowego [mm] | 80 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |