0986047400ALTERNATOR REG.
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 155 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 69 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 86 |
Długość [mm] | 189 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
A0221Alternator 14V 150A
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Wersja | 0124525026 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A0909(BOSCH)PRALTERNATOR AS PL BOSCH
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Część wymienna bez kaucji |
0124525523ALTERNATOR BMW
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 155 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Długość [mm] | 189 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL15126ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0206 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6600 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL15126GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0206 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6600 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL15126OSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0206 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6600 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | OS |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
210474 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+COM,DFM |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 76 |
210474A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+COM,DFM |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 76 |
210474R ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+COM,DFM |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 76 |
8EL 011 712-141ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MAN2088ALTERNATOR BMW
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
MQA1825ALTERNATOR BMW 3 E46 2.0D, 5 E60 2.0I, X3 E83 2.5I/3.0D
MRA47400ALTERNATOR REGENEROWANY BMW 14V 155A
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Liczba żeber | 6 |
Pozycja / stopień | li 95 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 155 |
5510392 MEAALTERNATOR
dla numeru OE | 12317541696 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
ID wykonania wtyczki | B+,COM,DFM |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
439486 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 47 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,21 |