00
0000
00000| Kod towaru | 120-08-057 ABA |
| Producent | ABAKUS |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda lambda |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | BMW |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
000
00000
00000| Kod towaru | 0258003559 |
| Producent | BOSCH |
| Opis | sonda lambda316-318 E36/E46 1.6-1.9 -02, 3 1.9 -02 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 370 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986505 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |

00
00000
00000| Kod towaru | OSM023 |
| Producent | MAGNETI MARELLI |
| Opis | sonda lambda11781247406 |
| Opór [Ohm] | 2,1 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 350 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| sonda lambda | ogrzewana |
00
000
00000| przed katalizatorem, za katalizatorem, z przodu z lewej, z przodu po prawej, z p | |
| Kod towaru | ESL-BM-003 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | sonda lambdaBMW E46 316,318 1998-/REGULACYJNA/ |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Długość [mm] | 370 |
| Numer seryjny | ESL-BM-003 |
000
00000
00000| Kod towaru | 7.02604.31.0 PIE |
| Producent | PIERBURG |
| Opis | sonda lambda |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
0
0
00000| Kod towaru | 20-76-0026 |
| Producent | VEMO |
| Opis | sonda lambda |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 300 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
