1986A01316ALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 28 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 61,5 |
Zacisk | B+(M8) |
ID wykonania wtyczki | 72 |
Długość [mm] | 166 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
CAL30128GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | MARELLI |
ID wykonania wtyczki | CPA0016 |
Liczba żeber | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 61 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 5900 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | ALFA ROMEO |
Producent | FIAT |
8EL 011 712-361ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 5 |
Ø koła pasowego [mm] | 62 |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MAN7015ALTERNATOR ALFA 159. FIAT CROMA 2.4JTD
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 62 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |