0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 111604 HP |
Producent | TOPRAN |
Opis | sonda lambda |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda planarna |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 112190 HP |
Producent | TOPRAN |
Opis | sonda lambda |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda planarna |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 114983 HP |
Producent | TOPRAN |
Opis | sonda lambda |
Liczba zestyków | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość przewodu [mm] | 1740 |
Długość całkowita [mm] | 1770 |
Rozmiar klucza | 22 |
Wymiar gwintu | M 18 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem przewodów |
Informacja uzupełniająca | z plastikową podstawą |
Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
Informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Zestaw pełny |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 10-76-0036 |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 1700 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 1700 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 10-76-0040 |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Liczba zestyków | 4 |
dla numeru OE | 06A 906 262 AK |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 1200 |
Szerokość [mm] | 39 |
Wysokość [mm] | 24 |
Długość przewodu [mm] | 1160 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 10-76-0091 |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość całkowita [mm] | 1800 |
Liczba zestyków | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |