8DD 355 104-481TARCZA HAM. MALOW. PRZ. FO SE VW
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 288 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 25 |
Wysokość [mm] | 55,2 |
Minimalna grubość [mm] | 21 |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 145,5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 68,1 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/06 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 16,7 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Ciężar [kg] | 7,5 |
Techniczny numer informacyjny | 53963PRO |
8DD 355 127-221TARCZA HAM. MALOW. HC PRZ. FO SE VW
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 288 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 25 |
Wysokość [mm] | 55,2 |
Minimalna grubość [mm] | 21 |
Przetwarzanie | wysoko nawęglany |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 145,5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 68,1 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/06 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 16,7 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Ciężar [kg] | 7,5 |
Techniczny numer informacyjny | 53963PRO_HC |
92074203 TXTTARCZA HAMULCOWA PRO (POWLEKANA) VW SHAR
Typ tarczy hamulcowej | z wentylacją wewnętrzną |
średnica zewnętrzna [mm] | 288 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 25 |
Wysokość [mm] | 55,2 |
Minimalna grubość [mm] | 21 |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 145,5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 68,1 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/06 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 16,7 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 31,3 |
Szerokość opakowania [cm] | 31,3 |
Wysokość opakowania [cm] | 14 |
Ciężar [kg] | 7,5 |