0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 103573 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | sonda lambda06A906265E |
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | OSM021 |
Producent | MAGNETI MARELLI |
Opis | sonda lambda06A906265E |
Opór [Ohm] | 2,1 |
Długość [mm] | 470 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 470 |
sonda lambda | ogrzewana |
0
0
0
0
0
Kod towaru | AT12304 ATA |
Producent | AT AUTOTEILE GERMANY |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | ogrzewana |
Informacja uzupełniająca | w razie potrzeby zastosować dołączone wtyczki |
Długość przewodu [mm] | 470 |
dla numeru OE | 032 906 265 F |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Napięcie [V] | 12 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 09SKV636 |
Producent | ESEN SKV |
Opis | sonda lambda.. |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 530 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 1148030007 MEY |
Producent | MEYLE |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | sonda palcowa |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Liczba zestyków | 4 |
0
0
0
0
0
0
0
przed katalizatorem | |
Kod towaru | 1148030011 MEY |
Producent | MEYLE |
Opis | sonda lambda |
sonda lambda | sonda palcowa |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ochroną termiczną |
Liczba zestyków | 4 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
0
0
0
0
0
Kod towaru | VKRA 310006 |
Producent | SKF |
Opis | sonda lambda |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość całkowita [mm] | 520 |
Długość przewodu [mm] | 490 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 02.39.050 TRU |
Producent | TRUCKTEC AUTOMOTIVE |
Opis | sonda lambda |
dla numeru OE | 000 540 9217 |
Długość przewodu [mm] | 1020 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
przed katalizatorem | |
Kod towaru | 368436 VAL |
Producent | VALEO |
Opis | sonda lambda |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 720 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ciężar [kg] | 0,16 |
0
0
0
0
0
0
0
przed katalizatorem | |
Kod towaru | 10-76-0034 |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
dla numeru OE | 030 906 265 CB |
Długość [mm] | 465 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | czarny |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
0
0
0
0
0
0
0
przed katalizatorem | |
Kod towaru | 10-76-0056 |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | czarny |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Długość przewodu [mm] | 390 |
dla numeru OE | 032 906 265 F |
Długość [mm] | 500 |
Liczba zestyków | 4 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 22-76-0008 |
Producent | VEMO |
Opis | sonda lambda |
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba zestyków | 4 |
Liczba przewodów | 4 |
Kolor wtyczki | zielony |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
dla numeru OE | 96 369 687 80 |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Długość [mm] | 600 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |