000
0000
00000| Kod towaru | ES20212-12B1 | 
| Producent | DELPHI | 
| Opis | sonda lambda | 
| Długość przewodu [mm] | 814 | 
| sonda lambda | sonda planarna | 
| sonda lambda | ogrzewana | 
000
000
00000| Kod towaru | 1.997.578 EPS | 
| Producent | EPS | 
| Opis | sonda lambda | 
| Długość przewodu [mm] | 800 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| sonda lambda | ogrzewana | 
| sonda lambda | sonda planarna | 
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | 
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.008 | 
00
00000
00000| za katalizatorem | |
| Kod towaru | 177442 FEB | 
| Producent | FEBI BILSTEIN | 
| Opis | sonda lambda | 
| sonda lambda | ogrzewana | 
| sonda lambda | sonda diagnostyczna | 
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Strona zabudowy | za katalizatorem | 
| Długość przewodu [mm] | 815 | 
| Ciężar [kg] | 0,125 | 

00
00000
00000| Kod towaru | OSM144 | 
| Producent | MAGNETI MARELLI | 
| Opis | sonda lambda306517180 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość [mm] | 810 | 
| Opór [Ohm] | 6 | 
| Długość przewodu [mm] | 810 | 
| sonda lambda | ogrzewana | 
00
00000| Kod towaru | 81910 MEA | 
| Producent | MEAT & DORIA | 
| Opis | sonda lambda | 
| sonda lambda | sonda diagnostyczna | 
| Liczba zestyków | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 790 | 
| dla numeru OE | 64657 | 
0
0000
00000| za katalizatorem | |
| Kod towaru | 33 10 4120 | 
| Producent | SWAG | 
| Opis | sonda lambda | 
| sonda lambda | ogrzewana | 
| sonda lambda | sonda diagnostyczna | 
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 | 
| Rozmiar klucza | 22 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Strona zabudowy | za katalizatorem | 
| Długość przewodu [mm] | 815 | 
| Ciężar [kg] | 0,125 | 
0
0
00000| Kod towaru | 95-76-0014 | 
| Producent | VEMO | 
| Opis | sonda lambda | 
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | 
| Długość [mm] | 830 | 
| Wymiar gwintu | M18x1,5 | 
| Długość przewodu [mm] | 710 | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | 

