000
000
00000| Kod towaru | 10SKV060 |
| Producent | ESEN SKV |
| Opis | pompa hydrauliczna, układ kierowniczyCITROEN C4 |
| Ciśnienie [bar] | 110 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Materiał | Aluminium |
| Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
| Ø koła pasowego [mm] | 125 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| Liczba rowków | 6 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Rozstaw punktów mocowania [mm] | 39,5 |
| Ciężar [kg] | 2,12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 110 |
| Wydatek [l/h] | 60 |
00
0000
00000| Kod towaru | 140-01-057 ABA |
| Producent | ABAKUS |
| Opis | pompa hydrauliczna, układ kierowniczy |
| dla producentów przekładni kierowniczych | ZF |
| Nowa część bez depozytu | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zbiornika |
| Liczba rowków | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Ciśnienie [bar] | 110 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
0
00000| Kod towaru | 90K9038-JPN |
| Producent | JPN |
| Opis | pompa hydrauliczna, układ kierowniczy |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Ciśnienie [bar] | 100 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 126 |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego | M16x1,5 |
00
000
00000| Kod towaru | PP062 |
| Producent | KAMOKA |
| Opis | pompa hydrauliczna, układ kierowniczy |
| Ciśnienie [bar] | 100 |
| Ø koła pasowego [mm] | 126 |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
00
000
00000| Kod towaru | SPW-CT-012 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | pompa hydrauliczna, układ kierowniczyCITROEN/PEUGEOT ENG.1.6HDI 109KM C4 04-11, C5 II/III 04-, 206 98-, 207 06-, 307 04-, 407 04- |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym |
| Numer seryjny | SPW-CT-012 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
