CAL10672GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 24 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0138 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | RENAULT TRUCKS |
Producent | VOLVO |
CAL10672ISALTERNATOR
Napięcie [V] | 24 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0138 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | IS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | RENAULT TRUCKS |
Producent | VOLVO |
CAL10710ISALTERNATOR
Napięcie [V] | 24 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0124 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Wersja | IS |
Nowa część | |
Producent | VOLVO |
8EL 012 584-291ALTERNATOR
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 28 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
8EL 012 584-381ALTERNATOR 24V 140A
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 28 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |