0
00000| Kod towaru | 9385 ABS |
| Producent | A.B.S. |
| Opis | zestaw szczęk hamulcowych, hamulec postojowyHyundai Tucson 15- |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 189 |
| Szerokość [mm] | 26 |

00
0000
00000| Oś tylna | |
| Kod towaru | ADBP410098 BLP |
| Producent | BLUE PRINT |
| Opis | zestaw szczęk hamulcowych, hamulec postojowy |
| Szerokość [mm] | 26 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 190 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,8 |

00
0000
00000| Oś tylna | |
| Kod towaru | 188435 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | zestaw szczęk hamulcowych, hamulec postojowy |
| Szerokość [mm] | 26 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 190 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,8 |
00
000
00000| Kod towaru | 53-0752 MET |
| Producent | METELLI |
| Opis | zestaw szczęk hamulcowych, hamulec postojowy |
| Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 |
| Szerokość [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 190,0 |

0
00000| Oś tylna | |
| Kod towaru | 33 11 0709 |
| Producent | SWAG |
| Opis | zestaw szczęk hamulcowych, hamulec postojowy |
| Szerokość [mm] | 26,35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 190 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,8 |
0
0000
00000| Kod towaru | 91086300 TXT |
| Producent | TEXTAR |
| Opis | zestaw szczęk hamulcowych, hamulec postojowy |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 189 |
| Szerokość [mm] | 26 |
| Grubość [mm] | 5,7 |
| Szerokość powierzchni tarcia [mm] | 25 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
| Informacja uzupełniająca | bez dźwigni hamulca pomocniczego |
| Długość opakowania [cm] | 19,8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 12,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,2 |
| Ciężar [kg] | 1,25 |
00
000
00000| Kod towaru | 10990.160.5 ZIM |
| Producent | ZIMMERMANN |
| Opis | zestaw szczęk hamulcowych |
| Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm] | 190 |
| Szerokość [mm] | 27 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Fotografia odpowiada zakresowi dostawy |
| Oznaczenie kontrolne | ECE R90 APPROVED |
