8DD 355 102-991TARCZA HAM. MALOW. TYŁ MB
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
średnica zewnętrzna [mm] | 259 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 9 |
Wysokość [mm] | 55,4 |
Minimalna grubość [mm] | 7,3 |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 164 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 67 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/07 |
Średnica otworu szpilki koła [mm] | 13,3 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Ciężar [kg] | 3,3 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
BS-1940C OPTTARCZA HAMULCOWA
Strona zabudowy | Oś tylna |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 8,9 |
średnica zewnętrzna [mm] | 258 |
Wysokość [mm] | 55,2 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 67 |
Powierzchnia | pokryty |
Minimalna grubość [mm] | 7,3 |
Wzór otworów/liczba otworów | 5/7 |
92059503 TXTTARCZA HAM. DB W202TYL C-KLASA /258X9/:1
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
średnica zewnętrzna [mm] | 258 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 9 |
Wysokość [mm] | 55,4 |
Minimalna grubość [mm] | 7,3 |
Powierzchnia | pokryty |
Średnica wewnętrzna [mm] | 164 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 67 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/07 |
Średnica otworu szpilki koła [mm] | 13,3 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 27,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 27,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 15,5 |
Ciężar [kg] | 3,3 |
30-40009 VAITARCZA HAMULC. DB W202 C-KLASA 93-00 TYŁ
Wysokość piasty tarczy hamulcowej [mm] | 46,4 |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Felga, liczba otworów | 5 |
Wysokość [mm] | 55,5 |
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 9 |
Minimalna grubość [mm] | 7,3 |
średnica zewnętrzna [mm] | 258 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 67 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |