0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 170500 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | korpus przepustnicy2661410525 |
Liczba połączeń | 6 |
Ciężar [kg] | 0,871 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 121-02-046 ABA |
Producent | ABAKUS |
Opis | korpus przepustnicy |
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część | |
Tryb pracy | elektryczny |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | C6319103 BGP |
Producent | BOGAP |
Opis | korpus przepustnicy |
Długość [mm] | 130 |
Szerokość [mm] | 135 |
Wysokość [mm] | 80 |
Ciężar [kg] | 0,98 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Średnica [mm] | 57 |
Liczba zestyków | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 12SKV067 |
Producent | ESEN SKV |
Opis | korpus przepustnicy.. |
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
Ciężar [kg] | 1,09 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 556235A ERA |
Producent | ERA |
Opis | korpus przepustnicy |
Liczba zestyków | 6 |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 75E9185-JPN |
Producent | JPN |
Opis | korpus przepustnicyKLASA A (W169) 04->12, KLASA B (W245) 08->11, KLASA C (W204) 07->14, KLASA E (W212) 09->14, SLK 11-> |
Tryb pracy | elektroniczny |
Liczba zestyków | 6 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | TB0074 |
Producent | MAGNETI MARELLI |
Opis | korpus przepustnicy |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 30-81-0003-1 |
Producent | VEMO |
Opis | korpus przepustnicy |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Średnica [mm] | 57 |
Tryb pracy | elektroniczny |
alternatywnie | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
Liczba zestyków | 6 |
Liczba połączeń | 6 |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 33 10 0394 |
Producent | SWAG |
Opis | korpus przepustnicy |
Liczba połączeń | 6 |
Ciężar [kg] | 0,871 |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 408029 NRF |
Producent | NRF |
Opis | korpus przepustnicy |
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 409617 HP |
Producent | TOPRAN |
Opis | korpus przepustnicy |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Liczba zestyków | 6 |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
element wrażliwy elektrostatycznie | |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 7.03703.91.0 PIE |
Producent | PIERBURG |
Opis | korpus przepustnicy |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 57 |
Napięcie [V] | 12 |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 955096 NIS |
Producent | NISSENS |
Opis | korpus przepustnicy |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem |
Dolot - Ø [mm] | 72 |
Ø wylotu [mm] | 60 |
Szerokość [mm] | 91 |
Wysokość [mm] | 173 |
Długość [mm] | 112 |
Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
Liczba zestyków | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Tryb pracy | mechaniczne |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnień |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Kod towaru | 955186 NIS |
Producent | NISSENS |
Opis | korpus przepustnicy |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem |
Dolot - Ø [mm] | 57 |
Ø wylotu [mm] | 57 |
Szerokość [mm] | 75 |
Wysokość [mm] | 130 |
Długość [mm] | 119 |
Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
Liczba zestyków | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnień |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |