000
0000
00000| z prawej | |
| Kod towaru | B18405 BOR |
| Producent | BORSEHUNG |
| Opis | półoś napędowa |
| Strona zabudowy | z prawej |
00
00000
00000| Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 180785 FEB |
| Producent | FEBI BILSTEIN |
| Opis | półoś napędowa |
| sparowany numer artykułu | 181245 |
| Średnica otworu [mm] | 10,9 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciężar [kg] | 7,340 |
| min. długość [mm] | 757 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 81,6 |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 98 |
000
00000| Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 1004980684 MEY |
| Producent | MEYLE |
| Opis | półoś napędowaPÓŁOŚ VW PR 2,0TDI DSG AUDI/SEAT/SKODA |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
| Długość [mm] | 755 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Nowa część bez depozytu | |
| Powierzchnia | pokryty proszkowo |
000
00000
00000| Kod towaru | VKJC 4621 |
| Producent | SKF |
| Opis | półoś napędowa |
| Nowa część | |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 97,9 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 85 |
| Długość [mm] | 754,5 |
| Średnica otworu [mm] | 10,5 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Liczba otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 99,5 |
000
0000
00000| Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | DK54.016 |
| Producent | SNR |
| Opis | półoś napędowa |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Długość [mm] | 755 |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 105 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 89 |
| Nowa część | |
