CAL10391GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0223 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6900 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | BMW |
210476 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+L |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 36,5 |
210476A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+L |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
alternatywnie | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
alternatywny zestaw naprawczy | 210476 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 36,5 |
31743 FEBSPRZĘGŁO ALTERNATORA BMW
30-1031 IJSSPRZĘGŁO ALTERNATORA BMW
20 93 1743SPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE