ADT31178 BLPALTERNATOR / BLUEPRINT
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ø koła pasowego [mm] | 96 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba żeber | 1 |
Ciężar [kg] | 6,61 |
CAL40127ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0194 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 96 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6400 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | TOYOTA |
CAL40127GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0194 |
Liczba żeber | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 96 |
Zacisk | M6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6400 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Producent | TOYOTA |
210846 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+LIGSDF |
Ø koła pasowego [mm] | 98 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42 |
210846A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+LIGSDF |
Ø koła pasowego [mm] | 98 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Pas napędowy | Bez paska klinowego |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42 |
186626 FEBALTERNATOR
5540257 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+,L,IG,S,DF |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 1 |
Ø koła pasowego [mm] | 98 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | nie dla rolki paska napędowego |