CAL32146ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | MANDO |
ID wykonania wtyczki | CPA0254 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 58 |
Zacisk | M8 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 5800 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Producent | HYUNDAI |
Producent | KIA |
CAL32146GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | MANDO |
ID wykonania wtyczki | CPA0254 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 58 |
Zacisk | M8 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 5800 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | HYUNDAI |
Producent | KIA |
210647 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+L |
Ø koła pasowego [mm] | 58 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 52 |
210647A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
ID wykonania wtyczki | B+L |
Ø koła pasowego [mm] | 58 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 52 |