209256 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 210 |
ID wykonania wtyczki | B+COM |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Zacisk | COM/LIN2A |
Zacisk | M8 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 58 |
CAL10A06ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 210 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0239 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL10A06GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 210 |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
ID wykonania wtyczki | CPA0239 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 49 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |