210969A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 210 |
ID wykonania wtyczki | B+LIN |
Ø koła pasowego [mm] | 48 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
alternatywnie | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
alternatywny zestaw naprawczy | 210969 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 58 |
CAL40427ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 210 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0239 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 7500 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL40427GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 210 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0239 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 7500 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
210969 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 210 |
ID wykonania wtyczki | B+LIN |
Ø koła pasowego [mm] | 48 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 58 |