00
0000
00000| w zbiorniku paliwa | |
| Kod towaru | ADG06816 BLP | 
| Producent | BLUE PRINT | 
| Opis | pompa paliwa | 
| Natężenie prądu [A] | 3 | 
| Liczba połączeń | 2 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | 
| Ciężar [kg] | 0,3501 | 
| dla numeru OE | 17040-SR2-A33 | 
0
00000| Kod towaru | Y1622102 BGP | 
| Producent | BOGAP | 
| Opis | pompa paliwa | 
| Napięcie robocze [V] | 12 | 
| Wydatek [l/h] | 90 | 
| Ciśnienie [bar] | 3 | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Długość [mm] | 125 | 
| Szerokość [mm] | 38 | 
| Wysokość [mm] | 38 | 
| Ciężar [kg] | 0,292 | 
000
0000
00000| Kod towaru | FE0351-12B1 | 
| Producent | DELPHI | 
| Opis | pompa paliwa | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Rodzaj paliwa | benzyna | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia | 
0
00
00000| Kod towaru | 770161A ERA | 
| Producent | ERA | 
| Opis | pompa paliwa | 
| Ciśnienie [bar] | 3 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| alternatywnie | |
| Liczba połączeń | 2 | 
| Wydatek [l/h] | 110 | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 770161 | 
0
00
00000| Kod towaru | 770162A ERA | 
| Producent | ERA | 
| Opis | pompa paliwa | 
| Średnica [mm] | 38 | 
| Ciśnienie [bar] | 3,2 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| alternatywnie | |
| Liczba połączeń | 2 | 
| Wydatek [l/h] | 120 | 
| alternatywny zestaw naprawczy | 770162 | 
00
00000| Kod towaru | 76416 MEA | 
| Producent | MEAT & DORIA | 
| Opis | pompa paliwaElektryczna pompa paliwa (uniwersalna, wkład) ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV; CHERY A3; CHEVROLET AVEO, CORSA, KALOS, LACETTI, NUBIRA; CHRYSLER NEON; CITROEN C3 I; DAIMLER DAIMLER XJ 1.0-4.0 09.87 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ciśnienie [bar] | 3 | 
| Wydatek [l/h] | 95 | 
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | 
| dla numeru OE | 170429F500 | 
00
00000| Kod towaru | 37-149190000 MEY | 
| Producent | MEYLE | 
| Opis | pompa paliwa | 
| Napięcie [V] | 12 | 
| Rodzaj paliwa | benzyna | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Ciśnienie [bar] | 3 | 
| Wydatek [l/h] | 100 | 
| Liczba zestyków | 2 | 

