0
0
0
0
0
0
1
0
Kod towaru | BA4216 DAC |
Producent | DACO GERMANY |
Opis | zacisk hamulca |
Ograniczenia producenta | TRW |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym |
Średnica 1 [mm] | 41 |
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś tylna, Oś tylna strona prawa | |
Kod towaru | GH-454705H |
Producent | GH |
Opis | zacisk hamulcaVW T5 03- |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
sparowany numer artykułu | GH-454705V |
Numer artykułu zalecanego dodatku | GH-464705 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym |
Średnica tłoka [mm] | 41 |
Materiał | Żeliwo |
system hamulcowy | TRW |
niewymagany zwrot starej części |
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś tylna strona prawa | |
Kod towaru | 115687 HP |
Producent | TOPRAN |
Opis | zacisk hamulca |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Informacja uzupełniająca | z zaworem odpowietrzającym |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
sparowany numer artykułu | 115 686 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś tylna strona prawa | |
Kod towaru | 178075 FEB |
Producent | FEBI BILSTEIN |
Opis | zacisk hamulca |
sparowany numer artykułu | 178074 |
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] | 41 |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
Nowa część | |
Materiał | Żeliwo |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Ciężar [kg] | 2,85 |
uwzględnić informację serwisową |
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Oś tylna strona prawa | |
Kod towaru | 131-04-020 ABA |
Producent | ABAKUS |
Opis | zacisk hamulca |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
Typ zacisku hamulca | Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy) |
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] | 22 |
system hamulcowy | TRW |
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] | 294 |
sparowany numer artykułu | 131-04-019 |
Średnica tłoka [mm] | 41 |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części |