0
0
00000| Kod towaru | 240403 ABS |
| Producent | A.B.S. |
| Opis | drążek kierowniczy |
| Długość przegub osiowy [mm] | 331 |
| Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT |
| Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT |
| sparowany numer artykułu | 240403 |
000
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | 2160310028/HD MEY |
| Producent | MEYLE |
| Opis | drążek kierowniczyDRĄŻEK KIER. FIAT DOBLO 01- LE/PR |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Długość [mm] | 330 |
| Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| Wersja wzmocniona | |
| zalecana wymiana parami | |
| wymagana liczba | 2 |
0000
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | G2-1028 OPT |
| Producent | OPTIMAL |
| Opis | drążek kierowniczy |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Długość [mm] | 328 |
| Długość całkowita [mm] | 345 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,50 RHT M |
0
0
00000| Oś przednia po obydwu stronach | |
| Kod towaru | 92.90195 |
| Producent | RTS |
| Opis | drążek kierowniczy |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Gwint zewn. 1 [mm] | M16x1,5 |
| Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 330 |
| Ciężar [kg] | 0,6 |
000
00000
00000| Kod towaru | VKDY 322024 |
| Producent | SKF |
| Opis | drążek kierowniczy |
| sparowany numer artykułu | VKDY 322024 |
| Długość [mm] | 345 |
| Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Ze smarem syntetycznym |
| Rozmiar gwintu 1 | M14 x 1,5 |
00
00000
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | JAR1019 |
| Producent | TRW |
| Opis | drążek kierowniczy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem montażowym/ mocującym |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Długość przegub osiowy [mm] | 333 |
| Długość całkowita [mm] | 347 |
| Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
| Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
| Przestrzegać danych technicznych | |
