
0
00000| Kod towaru | 41K671 SAM |
| Producent | SAMKO |
| Opis | zestaw przegubu, wał napędowy2004- |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
| Wymiar gwintu | M20x1.5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 81,9 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 60,2 |
0
0
00000| Od strony skrzyni biegów, Oś przednia, z lewej | |
| Kod towaru | 10P9051-JPN |
| Producent | JPN |
| Opis | zestaw przegubu, wał napędowy |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Długość [mm] | 156 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. | 22 |
| Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału | 27 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 36 |
| Średnica 1 [mm] | 21,4 |
| Średnica przegubu [mm] | 75,44 |

00000| Kod towaru | KME671 LPR |
| Producent | LPR |
| Opis | zestaw przegubu, wał napędowy |
| Wymiar gwintu | M20x1.5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 60,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 81,9 |
00
000
00000| Oś przednia, z lewej, Oś przednia, z prawej | |
| Kod towaru | NPZ-ME-008 NTY |
| Producent | NTY |
| Opis | zestaw przegubu, wał napędowyMERCEDES A A150,A160CDI,A170,A180CDI 04-, B B150,B170,B200 05- |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 81,9 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 60,2 |
| Numer seryjny | NPZ-ME-008 |
0
000
00000| Od strony koła | |
| Kod towaru | 30-2090 VAI |
| Producent | VAICO |
| Opis | zestaw przegubu, wał napędowy |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 25 |
| Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
| Długość [mm] | 125,5 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 60,2 |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| średnica zewnętrzna [mm] | 81,9 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wał napędowy | bez pierścienia ABS |
