A3264PRALTERNATOR REMANUFACTURED AS-PL ALTERNAT
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Jakość | PREMIUM LINE |
Część wymienna bez kaucji |
A3264SALTERNATOR BRAND NEW AS-PL ALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Wersja | FG18S019 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
CAL15368ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0206 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Masa [g] | 6900 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
CAL15368GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
ID wykonania wtyczki | CPA0206 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Masa [g] | 6900 |
Liczba otworów gwintowanych | 1 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Producent | BMW |
210771 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+COM |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 66 |
210771A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+COM |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
alternatywnie | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
alternatywny zestaw naprawczy | 210771 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 66 |
193398 FEBALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Natężenie prądu [A] | 180 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Liczba żeber | 6 |
Ciężar [kg] | 6,98 |
8EL 012 430-231ALTERNATOR
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Liczba rowków | 6 |
niewymagany zwrot starej części | |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
MRA90576ALTERNATOR REGENEROWANY BMW
Pozycja / stopień | li 95 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Liczba żeber | 6 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
5515162 MEAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
ID wykonania wtyczki | B+,COM |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 53 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
200201 VALALTERNATOR REGENEROWANY - CORE-FLEX
regenerowana część zamienna (REMAN) | |
Część wymienna bez kaucji | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 95 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,53 |
439613 VALALTERNATOR BMW
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Pozycja / stopień | L 95 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Zacisk | B+ |
Ciężar [kg] | 7,58 |