CAL40164ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 5800 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | FORD |
Producent | MAZDA |
Producent | VOLVO |
CAL40164GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 5800 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | FORD |
Producent | MAZDA |
Producent | VOLVO |
CAL40164OSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 5800 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | OS |
Nowa część | |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | FORD |
Producent | MAZDA |
Producent | VOLVO |
CAL40164RSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | M8 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 5800 |
Liczba otworów gwintowanych | 2 |
Wersja | RS |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Producent | FORD |
Producent | MAZDA |
Producent | VOLVO |
CAL40195ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | M8 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 6000 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Producent | FORD |
Producent | MAZDA |
Producent | VOLVO |
CAL40195GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | M8 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 6000 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | FORD |
Producent | MAZDA |
Producent | VOLVO |
CAL40195OSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | M8 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Masa [g] | 6000 |
Wersja | OS |
Nowa część | |
Producent | FORD |
Producent | MAZDA |
Producent | VOLVO |
CAL40195RSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0175 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | M8 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Masa [g] | 6000 |
Wersja | RS |
Producent | FORD |
Producent | MAZDA |
Producent | VOLVO |
210323 ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | FR-SIG-S |
Zacisk | M8 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
11SKV060KOŁO ALTERNATORA
FORD VOLVO MAZDA , 30667067 , 8666579
Szerokość [mm] | 43 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,52 |
Średnica 1 [mm] | 17 |
Średnica 2 [mm] | 59 |
Liczba żeber | 6 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |