00
00000
00000| Kod towaru | 32539 NRF |
| Producent | NRF |
| Opis | sprężarka, klimatyzacja |
| Ograniczenia producenta | DENSO-EQUIVALENT |
| Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
| ID sprężarki | 10S17C |
| Napięcie [V] | 12 |
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 120 |
| Ilość oleju [ml] | 200 |
| Dolot - Ø [mm] | 18,3 |
| Ø wylotu [mm] | 15,5 |
| Jakość | OE-EQUIVALENT |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
000
0000
00000| Kod towaru | DCP06018 DEN |
| Producent | DENSO |
| Opis | sprężarka, klimatyzacja |
| napełniony | |
| Napięcie [V] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
| Ilość oleju [ml] | 160 |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 120 |
| Dolot - Ø [mm] | 18,3 |
| Ø wylotu [mm] | 15,4 |
| ID sprężarki | 10S17C |
| Ograniczenia producenta | CHRYSLER |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 05005421AEA |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Olej do sprężarki | ND-8 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Jakość | OE |
| Długość [mm] | 210,5 |
| Wysokość [mm] | 128 |
| Liczba żeber | 6 |
| Masa [g] | 7000 |
| Ciężar brutto [g] | 7810 |

0
00000| Kod towaru | ACP574 LCE |
| Producent | LUCAS ELECTRICAL |
| Opis |
000
000
00000| Kod towaru | 89074 NIS |
| Producent | NISSENS |
| Opis | sprężarka, klimatyzacja |
| Ø koła pasowego [mm] | 120 |
| Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 188 |
| ID sprężarki | 10S17C |
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Informacja uzupełniająca | bez oleju do sprężarki PAG |
| Dolot - Ø [mm] | 18,3 |
| Ø wylotu [mm] | 15,5 |
| Liczba rowków | 6 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Ilość oleju [ml] | 160 |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Napięcie [V] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
| Informacja uzupełniająca | z diodą |

00
00000
00000| Kod towaru | 32539G NRF |
| Producent | NRF |
| Opis |

0
0
00000| Kod towaru | 51-15-0010 |
| Producent | VEMO |
| Opis |

00
00000| Kod towaru | CAC82011AS |
| Producent | CASCO |
| Opis | sprężarka, klimatyzacja |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 120 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Koła pasowe | Koło pasowe paska wieloklinowego |
| Masa [g] | 6200 |
| ID sprężarki | 10S20C |
| Liczba otworów do mocowania | 4 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Producent | CHRYSLER |
00
00000| Kod towaru | K15256 MEA |
| Producent | MEAT & DORIA |
| Opis | sprężarka, klimatyzacja |
| ID sprężarki | 10S20C |
| Ø koła pasowego [mm] | 120 |
| Liczba rowków | 6 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Technika połączeń | FLANGIA |
| Jakość | GENUINE |
| dla numeru OE | 5005420AA |
000
00000
00000| Kod towaru | 690202 VAL |
| Producent | VALEO |
| Opis | sprężarka, klimatyzacja |
| Nowa część | |
| Część wymienna bez kaucji | |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID sprężarki | 10S20 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość oleju [ml] | 200 |
| Ø koła pasowego [mm] | 120 |
| Liczba rowków | 6 |
| Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 190 |
| Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Ciężar [kg] | 7,1 |
0
00000| Kod towaru | 0700K109 VNW |
| Producent | VAN WEZEL |
| Opis | sprężarka, klimatyzacja |
| Ograniczenia producenta | Type Denso |
| Ø koła pasowego [mm] | 120 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Dolot - Ø [mm] | 17,8 |
| Ø wylotu [mm] | 15,4 |
| Ilość oleju [ml] | 160 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba rowków | 6 |
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 116 |
| częściowo napełniony | |
| Jakość | IR PLUS |
0
00000| Kod towaru | 0700K112 VNW |
| Producent | VAN WEZEL |
| Opis | sprężarka, klimatyzacja5005420AFA |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Liczba rowków | 6 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 114 |
| częściowo napełniony |
