0242229652ŚWIECA ISKR. HR8DPP15V
Odstęp elektrod [mm] | 1,3 |
Moment dokręcenia [Nm] | 15 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Rozmiar klucza | 16 |
Położenie elektrod [mm] | 4 |
Liczba zestyków | 1 |
PT16EPR-L13 DENSWIECA ZAPLONOWA
dla numeru OE | 1E04-18-110 |
Technika połączeń | Solid SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 40 |
Wersja na kraj | Japonia |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa platynowa |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Ciężar brutto [g] | 43 |
PTR5D-10 NGKŚWIECA ISKR. FORD KA (V-LINE 31) PTR5D-10
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa platynowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 3,5 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
TR55 NGKŚWIECA ISKR. TR55
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 4,0 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
IT16TT DENŚWIECA ISKR. IRIDIUM TWIN TIP IT16TT
Technika połączeń | Solid SAE |
Średnica [mm] | 14 |
Rozmiar klucza | 16 |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
Masa [g] | 40 |
Wersja na kraj | Japonia |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa platynowa |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Ciężar brutto [g] | 43 |
V-LINE 31 NGKŚWIECA ISKR. PTR5D-10 V-LINE 31
Rozmiar klucza | 16 mm |
Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa platynowa |
Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
Świeca zapłonowa | ze stożkowym gniazdem uszczelki |
Położenie elektrod [mm] | 3,5 |
Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |