BG2157TARCZA HAM. FORD
TRANSIT
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Liczba otworów | 5 |
Oznaczenie kontrolne | E1 90R-02C0100/2007 |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez pierścienia nadajnika impulsów ABS |
Powierzchnia | naoliwione |
Przetwarzanie | nieobrabiany |
średnica zewnętrzna [mm] | 270 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 14,3 |
Minimalna grubość [mm] | 12 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 78,6 |
Wysokość [mm] | 71,2 |
8DD 355 100-291TARCZA HAM. PRZ+TYŁ FO
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
średnica zewnętrzna [mm] | 270 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 14,3 |
Wysokość [mm] | 71 |
Minimalna grubość [mm] | 12,9 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 155,5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 78,5 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/05 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 10 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Ciężar [kg] | 5,6 |
Techniczny numer informacyjny | 51006 |
DF0244TARCZA HAM. PRZOD FORD TRANSIT (PIENO) 7
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
Średnica [mm] | 270 |
Wysokość [mm] | 71,2 |
Minimalna grubość [mm] | 12,9 |
Liczba otworów | 5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 78,5 |
Moment dokręcenia [Nm] | 100 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 14,3 |
średnica zewnętrzna [mm] | 270 |
92014900 TXTTARCZA HAMULCOWA CLASSIC FORD TRANSIT PR
Typ tarczy hamulcowej | pełny |
średnica zewnętrzna [mm] | 270 |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 14,3 |
Wysokość [mm] | 71 |
Minimalna grubość [mm] | 12,9 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 155,5 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 78,5 |
Wzór otworów/liczba otworów | 05/05 |
Ø otworu sworznia koła [mm] | 10 |
Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
Długość opakowania [cm] | 29,3 |
Szerokość opakowania [cm] | 29,3 |
Wysokość opakowania [cm] | 16,5 |
Ciężar [kg] | 5,6 |