CAL40157ASALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0217 |
Liczba żeber | 8 |
Ø koła pasowego [mm] | 57 |
Zacisk | M6 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6800 |
Wersja | AS |
Nowa część | |
Producent | CHRYSLER |
CAL40157GSALTERNATOR
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
Ograniczenia producenta | DENSO |
ID wykonania wtyczki | CPA0217 |
Liczba żeber | 8 |
Ø koła pasowego [mm] | 57 |
Zacisk | M6 B+ |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
Masa [g] | 6800 |
Wersja | GS |
Nowa część | |
Producent | CHRYSLER |
209530A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 117 |
ID wykonania wtyczki | B+F1F2 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 6 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 43 |
209531A ERAALTERNATOR
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
ID wykonania wtyczki | B+F1F2 |
Ø koła pasowego [mm] | 58 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów do mocowania | 2 |
Liczba rowków | 8 |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 46 |